شرایط استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش و سوالات متداول
لطفاً قبل از ثبت درخواست شرایط و سوالات متداول در مورد گارانتی و خدمات پس از فروش را مطالعه فرمایید:
کلیه مشکلات ظاهری یا هر موردی که در استفاده از کالا تاثیر منفی داشته باشد شامل گارانتی تعویض خواهد بود.
هرگونه آسیب در صورت استفاده نامناسب شامل برخورد اشیا نوک تیز، استفاده از وسایل زبر در شست و شو، صدمه و یا شکستگی در اثر ضربه، شوک حرارتی (زیر آب سرد گرفتن ظرف داغ) و موارد مشابه شامل گارانتی نمی باشد.
ارسال و دریافت کالا بر عهده مشتری خواهد بود
فاکتور فروش با درج تاریخ و مهر و امضای فروشنده یا برگه گارانتی دارای تاریخ.
درصورت خرید اینترنتی بدون داشتن برگه گارانتی هم می توانید فرم مجاور را تکمیل نمایید. مشخصات ثبت شده می بایست با مشخصات نام کاربری هنگام خرید مطابقت داشته باشد.
پس از اطمینان از داشتن شرایط گارانتی، فرم گارانتی در همین صفحه را تکمیل نموده و ارسال نمایید. در کوتاهترین زمان ممکن رضایت شما جلب خواهیم کرد.
در صورت خرید اینترنتی وضعیت خرید شما را بررسی می کنیم. برای بررسی سایر موارد اطلاعات مربوطه را در فرم وارد نمایید یا تماس بگیرید.
در برگه گارانتی درج می شود. این مدت معمولا ۲ سال است.
پس از تکمیل فرم، آدرس پستی برای شما ارسال می شود، کالای مورد نظر را ارسال کنید. همزمان کالای جدید برای شما ارسال می شود.
استفاده از گارانتی تعویض نامحدود است. در صورت تمایل بعد از اولین استفاده در صورتی که از شرایط خدمات ناراضی بودید می توانید در خواست بازگشت وجه نمایید.
در این صورت کالای شما را با کالای نو جایگزین می کنیم. همانند گارانتی تعویض که در این صورت برای شما پرداخت هزینه مابه التفاوت را در بر دارد.
جهت استفاده از گارانتی یا خدمات پس از فروش فرم زیر را تکمیل نمایید.
پیام خود را ارسال نمایید
برای ارسال تصاویر میتوان از تلگرام استفاده کرد. شماره ارسال: ۰۹۱۰۹۴۰۰۰۶۷